La UdG atorga un dels premis CRACS a Mariona Brusi, de l’Institut Montilivi

Publicat el 29/03/2021

En la novena edició del Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) de la Universitat de Girona, Mariona Brusi de l’Institut Montilivi ha sigut la guanyadora de la categoria de tecnologia que impulsem des del Patronat Politècnica. Ha guanyat amb el treball «Neuroarquitectura i robòtica a l’aula». Se l’ha premiat en 500€ per a la matrícula de la universitat. L’esperem l’any vinent a la Politècnica.

També volem felicitar a Aida Benítez, de l’institut Santiago Sobrequés de Girona, ha estat la guanyadora absoluta amb el projecte «Rooby, el millor amic per la logística», que també és de l’àmbit tecnològic. Així doncs, també l’esperem l’any vinent a la  Politècnica.

Més informació sobre els premis CRACS

• Jornada TAECON a la Politècnica

• 1era Fira Blockchain a Girona del CBC

• Premis Patronat Politècnica, 26ena edició.

• Primera edició de les Jornades Tecnològiques

• Albert Castellanos participa en el Plenari del Patronat Politècnica UdG