La UdG atorga un dels premis CRACS a Mariona Brusi, de l’Institut Montilivi

Publicat el 29/03/2021

En la novena edició del Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) de la Universitat de Girona, Mariona Brusi de l’Institut Montilivi ha sigut la guanyadora de la categoria de tecnologia que impulsem des del Patronat Politècnica. Ha guanyat amb el treball «Neuroarquitectura i robòtica a l’aula». Se l’ha premiat en 500€ per a la matrícula de la universitat. L’esperem l’any vinent a la Politècnica.

També volem felicitar a Aida Benítez, de l’institut Santiago Sobrequés de Girona, ha estat la guanyadora absoluta amb el projecte «Rooby, el millor amic per la logística», que també és de l’àmbit tecnològic. Així doncs, també l’esperem l’any vinent a la  Politècnica.

Més informació sobre els premis CRACS

• RENOBAT AL PATRONAT POLITÈCNICA

• MILLORA LA COMPETITIVITAT DE LA TEVA EMPRESA AMB ELS GRUPS TECNIO UDG I ACCIÓ

• La convocatòria dels Premis d’innovació docent 2021 ja està oberta.

• KINGSPAN, AL PATRONAT POLITÈCNICA UDG

• El videojoc TAECON ja ha arribat a més de 400 estudiants