La Diputació de Girona organitza els Premis Projecta’t per donar un implus a la teva empresa.

Publicat el 17/06/2020

Emprenedors, impulseu la vostra empresa

Participeu als Premis Projecta’t

La Diputació de Girona convoca la segona edició dels Premis Projecta’t amb l’objectiu d’impulsar la projecció d’empreses joves de les comarques gironines.

Els guardons s’adrecen a emprenedors del territori i premien les deu iniciatives empresarials més rellevants i amb més potencial de creixement.

Els projectes seleccionats obtindran l’assessorament especialitzat d’experts que, al llarg de sis mesos, ajudaran a definir i a desenvolupar l’estratègia empresarial en l’àmbit que els mateixos emprenedors escullin.

Descarregueu-vos el fulletó informatiu aquí.

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica

• La 29a edició dels Premis Patronat reconeix quatre projectes d’estudiants de l’Escola Politècnica de la UdG