JORNADA TECNOLÒGICA FIGUERES, 8 NOVEMBRE

Publicat el 18/10/2018

Jornada organitzada per el cercle euram alt Empordà i l’ajuntament de figueres amb la voluntat d’apropar al territori els principals grups d’investigació de la universitat de Girona en l’àmbit tecnològic principalment. un acte on de forma amena es podran conèixer les diferents possibilitats de col·laboració entre empresa i universitat dins el món de la tecnologia i la innovació.

També es podran conèixer els programes d’ajuts que acció ofereix per afavorir aquesta relació empresa-universitat. 8 grups d’investigació UdG, de diferents sectors, compartiran els seus casos d’èxit més recents i explicaran quines són les seves possibilitats de col·laboració i en quins projectes us podran ajudar.

Casos d’èxit o línies de interès:

– Aplicar la visió artificial per la millora dels processos de control de qualitat, ja sigui amb visió 2D com 3D especialment. Assegurant una qualitat superior i constant en el teu procés.

– Aprofita els subproductes del teu procés industrial per a la realització d’un altre producte biodegrable o compost que et permeti obrir noves línies de negoci o buscar productivitats superiors.

– Aplica la gamificació en els teus processos de formació tant interns com a clients per els teus serveis o processos. Els joc seriosos donen l’oportunitat a cada usuari, de forma individual, de poder formar-se de la millor manera possible i més propera a la realitat.

– Aprèn el procés de disseny industrial i innovació de processos, des de la idea fins la industrialització. Sistema la innovació dins de l’empresa.

– Caracteritza el nous materials del teu producte per a dotar-lo de majors prestacions, troba un partner que maximitzarà les prestacions del teu producte. Especialment dins el món dels materials compostos.

– Tens un procés industrial sensoritzat, que t’aporta moltes dades però no saps com tractar-les i aprofitar-les? Amb la intel·ligència artificial, realitzant un algorisme del teu procés el podràs afinar com mai fins ara, busca rendibilitats altes del procés o evita possibles fallades gràcies a combinació de la intel·ligència artificial i el big data.

– Organitza el flux de treball del teu taller, empresa o indústria de la millor manera possible. Busca l’empresa lean, la que no genera mermes ni processos que no aportin valor. Optimitza les teves operacions.

– El teu procés industrial genera aigües terciàries, vols eliminar olors? aprofitar els fangs produïts? La ciència i la tecnologia et dona varies opcions.

– … i moltes altres opcions!

ProgramaJornadaFigueres001