6ENA EDICIÓ TRIBUNA PATRONAT JOVE

Publicat el 24/10/2018

Aquest dimecres 24 d’Octubre ha tingut lloc la 6ena edició del Tribuna Patronat Jove. En aquesta ocasió s’ha realitzat a les 09:30h a l’Espai Caixa. La jornada ha comptat amb els centres de secundària del FEDAC Sant Narcis i el Vicens Vives. També s’hi han acostat estudiants i professors de la Politècncia i representats d’institucions com Caixabank o ACCIO. L’acte ha comptat amb un centenar d’assistents.

Els ponents han estat Albert Puxan de l’empresa Mimasa, Miquel Tarragona de l’empresa DXC i Abel Paulet de l’empresa Industrial Sagarra. Tots tres han parlat de les seves vivències de joves i com van decidir estudiar enginyeria en el seu moment. Reflexions sobre els casos d’èxit personals i professionals, també dels fracassos i consells cap als estudiants han estat els principals continguts de la jornada que ha acabat amb una taula rodona entre ponents i assistents, moderada per la Lada, la responsable de Tribuna de Girona. Els assistents han esgotat el temps previst amb les seves interessants i sorprenents preguntes.

La propera jornada Tribuna Patronat Jove serà dins el marc del proper Fòrum Industrial 2019.

• JUDITH VIADER, NOVA PRESIDENTA DEL PATRONAT POLITÈCNICA UDG

• Maker Faire Girona 2020

• Cicle transferència de coneixement: Nous materials per a les empreses d’avui

• Jornades en línia de finançament per a projectes de l’Economia Social i Solidària. Dies 1, 2 i 3 de desembre del 2020