JORNADA: TECNOLOGIA, DADES I PRESA DE DECISIONS

Publicat el

Tecnologia, dades i presa de decisions: Com utilitzar la tecnologia per millorar la presa de decisions empresarials. Digitals Girona i GLAM Software, juntament amb els nostres col·laboradors AICI Consultants i Analitza, hem programat, per al dijous 17 de maig, a les 9.30 h, la conferència titulada «Tecnologia, dades i presa de decisions: Com utilitzar la tecnologia per millorar la presa de decisions empresarials».

Aprofitant l’entorn de col·laboració que ofereix el Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, proposem reflexionar, juntament amb Digitals Girona, professionals del sector i empreses del nostre entorn, sobre el tema següent:

Com utilitzar la tecnologia per millorar la presa de decisions empresarials.

La conferència serà a càrrec dels ponents Jordi Dilmé, CEO de GLAM Software; Albert Masoliver, CTO Software de GLAM Software; Jordi Pelegrín, CEO & Technology Consultant d’AICI Consultants; i Robert Salló, CEO d’Analitza.

GLAM Software, AICI Consultants i Analitza són tres empreses ubicades al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, amb una llarga i sòlida trajectòria en el sector del software, la consultoria, els processos de Business Intelligence, la intel·ligència artificial i, en definitiva, tot allò que ara anomenem la indústria 4.0

Convocatòria cupons Patronat

Cdmon al Patronat Politècnica