JORNADA: TECNOLOGIA, DADES I PRESA DE DECISIONS

Publicat el

Tecnologia, dades i presa de decisions: Com utilitzar la tecnologia per millorar la presa de decisions empresarials. Digitals Girona i GLAM Software, juntament amb els nostres col·laboradors AICI Consultants i Analitza, hem programat, per al dijous 17 de maig, a les 9.30 h, la conferència titulada «Tecnologia, dades i presa de decisions: Com utilitzar la tecnologia per millorar la presa de decisions empresarials».

Aprofitant l’entorn de col·laboració que ofereix el Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, proposem reflexionar, juntament amb Digitals Girona, professionals del sector i empreses del nostre entorn, sobre el tema següent:

Com utilitzar la tecnologia per millorar la presa de decisions empresarials.

La conferència serà a càrrec dels ponents Jordi Dilmé, CEO de GLAM Software; Albert Masoliver, CTO Software de GLAM Software; Jordi Pelegrín, CEO & Technology Consultant d’AICI Consultants; i Robert Salló, CEO d’Analitza.

GLAM Software, AICI Consultants i Analitza són tres empreses ubicades al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, amb una llarga i sòlida trajectòria en el sector del software, la consultoria, els processos de Business Intelligence, la intel·ligència artificial i, en definitiva, tot allò que ara anomenem la indústria 4.0

• La Cambra de Comerç de Girona, ICON i Ekon organitzen un webinar sobre els beneficis del Lean Office

• Guanyadors de la 2a edició dels Premis Compromís i Participació

• Premis Innovació Docent STEM 2020