Jornada “Reptes i innovacions per a l’impuls de la bioeconomia circular”

Publicat el 17/01/2022

Amb la finalitat d’incentivar el desenvolupament de noves solucions bioeconòmiques, el Campus Alimentació i Gastronomia, Campus Compòsits i Campus Aigua, organitzen, el proper 1 de febrer, la jornada Reptes i innovacions per a l’impuls de la bioeconomia circular: jornada informativa i taller participatiu, una oportunitat per unir investigadors amb empreses i altres entitats i incentivar la col·laboració entre ells.

Durant la jornada Jaume Sió, subdirector general de transferència i innovació agroalimentària de la Generalitat de Catalunya, contextualitzarà la temàtica presentant l’Estratègia de la bioeconomia de Catalunya per al període 2021-2030 tot destacant el paper fonamental de la recerca i la innovació en la generació de noves propostes.

Seguidament es podran veure diversos casos d’èxit de projectes innovadors i col·laboratius desenvolupats per investigadors de la Universitat de Girona i en els que s’ha apostat per l’aprofitament o la valorització de recursos biològics renovables i de proximitat.

Finalment, es portarà a terme una sessió de treball dinamitzada amb l’objectiu de fer networking i conèixer necessitats d’innovació que puguin ser resoltes per solucions recolzades en la recerca i la transferència de coneixements i tecnologies.

L’assistència és gratuïta amb inscripció prèvia mitjançant el següent enllaç.

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica