Jornada: El repte de l’economia circular en el sector agroalimentari gironí

Publicat el 21/04/2022

En un entorn que es mou per aconseguir sistemes alimentaris més saludables i respectuosos amb el medi ambient, aplicar la circularitat pot ser una font d’innovació i creixement per a les empreses.

En aquesta sessió presencial coneixeràs com l’aplicació d’estratègies i accions de circularitat poden transformar els reptes en oportunitats per a les empreses del sector agroalimentari, a través de l’optimització de l’ús de recursos per reduir l’impacte ambiental.

Vine a aquesta sessió a Girona i descobriràs les tendències i regulacions per a la transició cap a la circularitat i les mètriques que s’apliquen, així com les iniciatives ja existents al sector i els beneficis que suposen en la cadena de valor.

A més, en format de taller pràctic, definirem les àrees de treball prioritàries en la circularitat en el sector agroalimentari.

També coneixeràs els serveis, ajuts i activitats del Programa ProACCIÓ Green i l’Estratègia de la bioeconomia a Catalunya per al període 2021-2030.

Inscriu-t’hi!

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica