Jornada de presentació de la Fundació Girona Regió del Coneixement

Publicat el 11/01/2023

El Patronat de la Fundació Girona Regió del Coneixement (FGRC) es complau a convidar-vos a l’acte de presentació de la Fundació, que es celebrarà a l’Auditori Josep Irla de Girona el proper dijous 19 de gener.

La FGRC,  des d’on es vehiculen les tasques dels Campus Sectorials de la UdG, té l’objectiu d’impulsar el desenvolupament social, econòmic i cultural de les comarques gironines mitjançant la promoció d’iniciatives regionals de transferència del coneixement i innovació. La Diputació de Girona, la Universitat de Girona, la Cambra de Comerç, l’Ajuntament de Girona i el Consell Social de la UdG són les entitats que integren el seu patronat.

L’esdeveniment, que comptarà amb un bloc d’intervencions al matí i un taller de cocreació a la tarda, tindrà l’objectiu de donar visibilitat a l’estratègia de regions del coneixement que ha estat adoptada a la demarcació de Girona. D’aquesta manera iniciarem la vertebració dels actors que vulguin participar en la identificació dels principals reptes econòmics, socials i ambientals del nostre territori així com en el plantejament d’accions i projectes innovadors per donar-hi resposta.

Programa de la jornada

9:30h – 10:00h        Inauguració de la jornada

10:00h – 10:30h      Presentació de la Fundació Girona Regió del Coneixement

A càrrec de Josep Calbó, director de la Fundació i vicerector de projectes estratègics i internacionalització de la UdG

10:30h – 11:15h       El programa Regions del Coneixement de la Generalitat de Catalunya

A càrrec de Xavier Gironès Garcia, coordinador d’impacte territorial del coneixement

11:15h – 11:45h         Pausa Cafè

11:45h – 12:45h        Els reptes de territori i la generació de coneixement compartit:

la transició cap a la sostenibilitat i el canvi social

Pendent de confirmació

12:45h – 14:00h     Taula rodona: “la promoció de la recerca, el desenvolupament

tecnològic i la innovació del territori per abordar els reptes

econòmics, socials i ambientals.

Pendent de confirmació

14:00h – 15:00h     Dinar

15:00h – 17:00h     Tallers de co-creació a la recerca dels principals reptes del territori per

temàtiques.