Jornada Ayudas a empresas: I+D e innovación

Publicat el 15/03/2022

El Patronat Politècnica vol acostar les línies de suport i finançament CDTI que poden ser de màxim interès per a les empreses i grups de recerca del territori. No et perdis la sessió Ayudas a empresas: I+D e líneas de Innovación, el dia 29 de març a les 9:30 h, en format virtual.

Per poder assistir a la jornada, inscriu-te aquí. Un cop inscrit, rebràs l’enllaç d’accés el dia abans de la sessió.

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica