Ja som més de 30 Centres Educatius Col·laboradors

Publicat el 23/07/2020

Ja hi ha més de 30 Centres Educatius Col·laboradors amb la Politècnica i el Patronat. Són centres compromesos amb l’objectiu de despertar les vocacions tecnològiques.

Des del Patronat i l’Escola Politècnica Superior volem donar les gràcies a tots els centres que han continuat un any més amb nosaltres per la seva confiança i també volem donar la benvinguda als centres que s’han incorporat a la xarxa aquest 2020:

Institut Ramon Coll i Rodés
Escola Pia de Calella
Institut Abat Oliba
Institut Vallvera
FEDAC Salt
Institut Caldes de Malavella
Institut Josep Brugulat
Institut de Vidreres
Institut La Garrotxa
Institut Salvador Sunyer i Aimeric
Institut Escola Caritat Seinyana Cap de Creus

Fer-se centre col·laborador és totalment gratuït. Us convidem a fer-hi una ullada, ja que tot són avantatges per als vostres alumnes i prestigi per al vostre centre!

• Sigma Group al Patronat Politècnica

• Bellapart logo

Bellapart al Patronat Politècnica

Acord amb el Diari de Girona per mostrar i recopilar casos d’èxit de transferència de tecnologia i coneixement