Ja és aquí la 1a edició de les Jornades Tecnològiques

Publicat el 01/06/2021

El Patronat Politècnica, l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach i l’Escola Politècnica Superior impulsen les primeres Jornades Tecnològiques. Un espai, enguany virtual, dirigit al professorat de secundària i batxillerat. Per compartir reflexions, bones pràctiques i recursos que impliquin innovació i noves metodologies en activitats docents que es duen a terme als centres educatius en l’àmbit STEAM.

La primera edició de les Jornades Tecnològiques es celebrarà el dijous 1 de juliol de 17:00 a 19:00 de manera telemàtica i gratuïta. Es pot formalitzar  la inscripció des de la pàgina web de les jornades.

L’objectiu principal és fomentar la innovació docent en les matèries STEM, creant una xarxa i potenciant sinergies entre professors de secundària a través dels projectes i les iniciatives més innovadores del territori.

En la obertura de la jornada, es podrà gaudir d’una conferència que analitzarà des de diferents punts de vista el lligam entre la tecnologia i l’educació. La conferència serà en format taula rodona de la mà de tres professors de la UdG.

-Dr. Pere Cornellà Canals professor Associat de la UdG i membre de l’Institut de Recerca Educativa. Referent en pedagogia i gamificació a la Universitat de Girona.

-Dra. Imma Boada Oliveras professora Catedràtica de la UdG i membre de l’Institut d’informàtica i Aplicacions. Creadora d’eines com l’ACME i TAECON entre altres eines educatives.

-Dr. Rafael Garcia Campos professor Catedràtic de la UdG i membre de l’Institut de Recerca VICOROB. Va ser el director de la FIRST LEGO League a Girona i ha promogut altres projectes d’aprenentatge basat en reptes.

Enguany, en l’apartat de casos d’èxit podem trobar, entre d’altres, iniciatives com el projecte “Imagina 3dBot” de l’Institut Pla de l’Estany, el projecte “Vies Verdes” de l’Institut La Vall del Llémena, el projecte “Barca” de l’Institut Josep Brugulat i el projecte “Legomathematics” de l’Institut Caldes de Malavella.

Per acomiadar la jornada es procedirà a l’entrega de premis de la 3a Edició dels  Premis d’Innovació Docent STEM per part del Patronat Politècnica.

Per consultar tota la informació, horaris i formalitzar les inscripcions consulteu el web oficial de les jornades.

• Sigma Group al Patronat Politècnica

• Bellapart logo

Bellapart al Patronat Politècnica

Acord amb el Diari de Girona per mostrar i recopilar casos d’èxit de transferència de tecnologia i coneixement