IRON TECH AL PATRONAT POLITÈCNICA

Publicat el

Donem la benvinguda a l’empresa Iron Tech. El seu objectiu és oferir una àmplia gamma de Panell PC i Monitors industrials. Un producte ben dissenyat, innovador, potent, flexible i escalable d’alta qualitat i un preu molt competitiu. Les millors solucions en equips industrials basats en el disseny i la fabricació dels seus models, així com la integració de components electrònics i plataformes de maquinària d’última generació tecnològica que s’adapti contínuament a les necessitats del mercat actual.

Per a més informació, visitar el seu web aquí.

• Concurs televisiu per despertar vocacions- Tecnomaster

• INICI PROJECTE ÀREA 5G GIRONA- INDÚSTRIA 4.0 I AGROALIMENTÀRIA

• Nous Premis Patronat! Nova oportunitat per captar talent i conèixer millor les capacitats de l’escola

• Acte entrega de la 27a edició dels Premis Patronat