IQUA Robotics al Patronat Politècnica

Publicat el 07/02/2022

Donem la benvinguda a IQUA Robotics. IQUA Robotics fabrica sistemes de vehicles submarins autònoms (AUV) que es poden adaptar per una amplia gamma d’aplicacions professionals i d’investigació.

IQUA Robotics comercialitza actualment en exclusiva el Girona 500 i el Sparus II, dos vehicles lleugers i versàtils que es poden configurar fàcilment per a qualsevol tasca gràcies a la seva concepció oberta tant des del punt de vista del software com del hardware.

Per a més informació, visita el seu web: www.iquarobotics.com

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica