Iniciació a la inversió en Startups

27 September 2019 | 18:30h | Parc Científic i Tecnològic UdG

Benvolgut/da,

Us convidem de part de la Diputació de Girona a l’acte de presentació del programa formatiu “Iniciació a la inversió en Startups” del proper 27 de setembre a les 18:30h al Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Aquest curs, creat per Business Angels Girona (BAGi), està adreçat a persones que tinguin interès en iniciar-se en el món de la inversió i vulguin conèixer tots els elements que cal saber per formalitzar la inversió en empreses emergents. A l’acte ens acompanyarà el conegut Genís Roca, president de RocaSalvatella, que ens farà una interessant xerrada sobre la “Societat Digital” i la necessitat d’impulsar les empreses emergents (https://es.linkedin.com/in/genisroca).

El programa previst és:

18.30h  Recepció i acreditació

19.00h Presentació curs “Iniciació a la inversió en Startups”

19.15h Conversa amb Genís Roca “Societat Digital”

20.00h Networking

INSCRIPCIONS: https://www.bagi.cat/

• INAUGURACIÓ DE CURS I PREMIS TALENT 18/19

10 October 2018 - 10 October 2018 | 18:00 | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I

• VI TRIBUNA PATRONAT JOVE

24 October 2018 - 24 October 2018 | 09:00 | ESPAI CAIXA, PL. POETA MARQUINA

• JORNADA TECNOLÒGICA FIGUERES

8 November 2018 - 8 November 2018 | 09:30 | Convent dels caputxins. c/Rec Arnau, Figueres