INCORPORACIÓ TÈCNICA ATRACCIÓ DE TALENT

Publicat el 23/03/2018

Benvolguts/des, des del passat 13 de març, el Patronat incopora la Berta Llenas com a tècnica d’atracció de talent. Un recurs que el Patronat destinarà a despertar vocacions tecnològiques en els estudiants dels instituts del territori d’influència de la Politècnica. Promocionant els estudis propis de la Politècnica així com les activitats universitàries que se’n deriven i que fan que l’alumne visqui en primera persona l’experiència de l’enginyeria, l’arquitectura, la tecnologia.

L’objectiu és crear nou contingut per promocionar els 4 àmbits d’estudi dins la Politècnica, així com la figura de l’enginyer. Per aquesta tasca, caldrà la màxima col·laboració dels diferents coordinadors d’estudis, així com la d’aquells professors amb idees per generar contingut o accions atractives cap els estudiants.

La Berta estarà totalment coordinada amb les actuacions de promoció genèriques UdG i amb les activitats específiques que es puguin fer des de la Politècnica.

Si de de les empreses en general, o com a pares i mares amb un càrrec dins el món empresarial, creieu que a l’Escola dels vostres nens, familiars,  pot ser interessant la nostra presència  podeu passar-nos la proposta i valorarem com col·laborar.

El correu de la Berta serà:  talent.patronat@eps.udg.edu

Un doctorat busca crear envasos més sostenibles per als aliments

Commemoració dels 30 anys dels Serveis Tècnics de Recerca

Bianna al Patronat Politècnica