HUTCHINSON NICHIRIN AL PATRONAT POLITÈCNICA

Publicat el 26/02/2018

Des del Patronat donem la benvinguda a Hutchinson Nichirin Brake Hoses . Amb la seva oferta de solucions intel·ligents per a un món en moviment, Hutchinson contribueix a la mobilitat del futur: una mobilitat més segura, més còmoda i més responsable. El Grup es recolza en la innovació i l’excel·lència operativa per respondre a les necessitats dels seus clients en terra, aire i mar.

Per a més informació podeu anar al seu web: https://www.hutchinson.com/es

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica