Guanyadors de la 2a edició dels Premis Compromís i Participació

Publicat el 25/05/2020

Amin Bellaha, Mireia Porta i Patrícia Carenys són els estudiants de la Universitat de Girona guanyadors dels premis ‘Compromís i Participació’, impulsat per Fundació Girona Est i el Patronat Politècnica. El Diari de Girona i el Punt Avui han publicat articles sobre els premiats:

• Curs d’especialització en lideratge personal i gestió d’equips

• Intereco al Patronat Politècnica

• Louis Vuitton al Patronat Politècnica