Guanyadors de la 2a edició dels Premis Compromís i Participació

Publicat el 25/05/2020

Amin Bellaha, Mireia Porta i Patrícia Carenys són els estudiants de la Universitat de Girona guanyadors dels premis ‘Compromís i Participació’, impulsat per Fundació Girona Est i el Patronat Politècnica. El Diari de Girona i el Punt Avui han publicat articles sobre els premiats:

• La Diputació de Girona organitza els Premis Projecta’t per donar un implus a la teva empresa.

• La Cambra de Comerç de Girona, ICON i Ekon organitzen un webinar sobre els beneficis del Lean Office

• Premis Innovació Docent STEM 2020

• Ajuts a la Promoció de l’Activitat Universitària 2020 (APAU 2020)

• Beques Josep Maria Ginés i Pous 2020 (BJMGP 2020)