Guanyadors de la 2a edició dels Premis Compromís i Participació

Publicat el 25/05/2020

Amin Bellaha, Mireia Porta i Patrícia Carenys són els estudiants de la Universitat de Girona guanyadors dels premis ‘Compromís i Participació’, impulsat per Fundació Girona Est i el Patronat Politècnica. El Diari de Girona i el Punt Avui han publicat articles sobre els premiats:

• Jornada TAECON a la Politècnica

• 1era Fira Blockchain a Girona del CBC

• Premis Patronat Politècnica, 26ena edició.

• Primera edició de les Jornades Tecnològiques

• Albert Castellanos participa en el Plenari del Patronat Politècnica UdG