Guanyadors de la 2a edició dels Premis Compromís i Participació

Publicat el 25/05/2020

Amin Bellaha, Mireia Porta i Patrícia Carenys són els estudiants de la Universitat de Girona guanyadors dels premis ‘Compromís i Participació’, impulsat per Fundació Girona Est i el Patronat Politècnica. El Diari de Girona i el Punt Avui han publicat articles sobre els premiats:

• JUDITH VIADER, NOVA PRESIDENTA DEL PATRONAT POLITÈCNICA UDG

• Maker Faire Girona 2020

• Cicle transferència de coneixement: Nous materials per a les empreses d’avui

• Jornades en línia de finançament per a projectes de l’Economia Social i Solidària. Dies 1, 2 i 3 de desembre del 2020

• Webinar gratuït – Optimització de recursos i Digitalització a Empreses del Sector Industrial