GRUP CALSINA CARRÉ, AL PATRONAT POLITÈCNICA

Publicat el 05/02/2021

Donem la benvinguda al Patronat Politècnica, al Grup Calsina Carré , de marcada vocació internacional i referència europea del transport terrestre, la logística, i el sofware especialitzat en la cadena logística integral. Un alt coneixement del mercat els permet abordar amb èxit tot tipus de projectes logístics. Com a únic interlocutor dels seus clients, desenvolupen un tipus de negoci en el que abarquen tots els aspectes de la cadena logística integral.
Per a més informació, consultar el seu web.

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica