Gran Final de la Robocat 2022

Publicat el 12/05/2022

La ROBOCAT és una competició de robòtica educativa que vol promoure l’aprenentatge en robòtica i programació independentment del sexe, condició socio-econòmica o capacitat acadèmica. La iniciativa compta amb la col·laboració del Departament de la Vicepresidència, i de Polítiques Digitals i Territori, el Departament d’Educació, la Diputació de Barcelona, la Diputació de Girona, l’Ajuntament de Girona, i la FPdGi.

La Gran Final de la ROBOCAT es celebrarà aquest dissabte 14 de maig de 2022 de 8:00-14:00 hores a l’Escola FEDAC Sant Narcís (Carrer Pare Coll, 3, 17005 Girona). La sisena edició del Campionat de Robòtica de Catalunya estarà ambientada en la temàtica dels Castellers i comptarà amb la participació dels 34 equips millor classificats a les fases territorials de la ROBOCAT 2022 (Mataró, Barcelona, i Girona), en les que hi han participat 84 equips i més de mig miler de concursants procedents de centres educatius, entitats, institucions i empreses d’arreu del Principat.

Podreu consultar l’horari de les partides i la classificació a través de la pàgina web robocat.cat (en la pestanya del menú anomenada “Gran Final”) i seguir la retransmissió en directe a través del següent enllaç: https://youtu.be/dimDT1Dyfcc

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica