First Lego League patrocinada pel Patronat Politècnica

Publicat el 07/02/2022

Quinze equips van participar en el torneig a la Politècnica, organitzat per l’Associació Ingeniera.soy i la Universitat de Girona. La First Lego League de Girona s’inclou en el marc d’un programa internacional, amb presència a 110 països i amb la participació de més de mig milió d’estudiants. La competició promou l’interès per l’aprenentatge entre el jovent i els convida a divertir-se i emocionar-se amb la ciència i la tecnologia. El canvi de patrocinador estatal, juntament amb els efectes de la pandèmia, han dificultat l’organització d’aquest esdeveniment, tot i que finalment gràcies a l’empenta de l’equip ha pogut tirar endavant amb èxit.

L’equip Arobot de l’Escola Els Estanys de Platja d’Aro ha guanyat l’edició d’enguany, que es va disputar aquest dissabte a l’Escola Politècnica de la Universitat de Girona. Ho va fer amb un aparell que incorpora un sistema per millorar la logística d’entrega de paquets, des de que surten del magatzem fins que arriben a casa. Ho fa a través d’una etiqueta intel·ligent que incorpora el paquet i que adverteix un cop s’ha realitzat l’entrega. La presidenta del Patronat Politècnica, Judith Viader, va participar en l’acte d’entrega de premis.

La UdG i DEXCOM creen una càtedra en intel·ligència artificial aplicada a la diabetis

Judith Viader és guardonada per CaixaBank amb el Premi Empresària

La càrnia garrotxina Noel augmenta un 16% les vendes

• La catalana TMCOMAS fa el salt al sud d'Europa i obre nova filial a França