ÈXIT DEL FÒRUM INDUSTRIAL 2018

Publicat el 27/04/2018

Des del Patronat estem molt satisfets dels resultats del Fòrum Industrial 2018. Hem rebut agraïments i felicitacions des de la vessant empresarial com de la vessant de l’Escola, per tant entenem que ha estat un èxit per tothom. Un Fòrum que va tenir la presència de 40 empreses del territori, de les quals el 80% eren empreses del Patronat. Empreses de tots els sectors industrials o de serveis a la indústria. També hi van haver 12 estants d’associacions, grups de recerca o departaments interns de la UdG. Arribant a la xifra de 53 expositors en total, rècord absolut. Us passem un recull de fotografies del passat dimecres i donem les gràcies a tothom que ho ha fet possible, en especial als AEDI, que són els encarregat d’organitzar la jornada. L’any vinent, més i millor.

FORUM4

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica