Èxit de participació a la XXIV edició del Fòrum Industrial

Publicat el 04/05/2023

El passat 26 d’abril va celebrar-se la vint-i-quatrena edició del Fòrum Industrial a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona. La fira d’ocupació té per objectiu posar en contacte estudiants i empreses per tal d’establir relacions laborals i professionals. Enguany, s’han batut tots els rècords: la fira ha comptat amb una gran quantitat d’estants d’empreses del territori i també ha comptat amb un gran nombre de promocions.

El Patronat Politècnica està més que satisfet amb la seva tasca de col·laboració amb els patrons per tal que puguin oferir els seus llocs de treball i la recerca del talent de l’Escola, impactant positivament en el territori.

A continuació, podeu veure un breu resum de la jornada.

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica