ESTUDIANTS, BECA PER ESTUDIS DE POSTGRAU A L’ESTRANGER.- BJMGP OBERTES

Publicat el 09/02/2021

L’Associació de Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, convoca l’any 2021 l’onzena edició de les Beques Josep Maria Ginés i Pous per a l’ampliació d’estudis universitaris (BJMGP) que, amb caràcter anual, tenen com a objectiu el foment de l’especialització tècnica dels titulats en algun dels estudis impartits a l’Escola Politècnica Superior (Politècnica) de la Universitat de Girona (UdG).

Les beques Josep Maria Ginés i Pous s’adrecen a persones titulades a la Politècnica i s’atorgaran per a realització d’una ampliació d’estudis universitaris relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura, en qualsevol dels seus àmbits de desenvolupament.

El Patronat Politècnica convoca una beca per cursar estudis de postgrau, durant el curs 2021-2022 o el curs 2022-2023, en qualsevol universitat estrangera. La possibilitat d’atorgament de 1 ó 2 beques podrà estar condicionada a la resolució d’altres convocatòries de beques del Patronat.

Els candidats que rebin una beca s’han d’incorporar a les universitats respectives durant el curs 2021-2022 o el curs 2022-2023.

La convocatòria comprèn qualsevol àrea de coneixement relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura. Independentment de l’àrea de coneixement, es prioritzaran les propostes d’ampliació d’estudis per la seva orientació professionalitzadora.

La dotació global corresponent a aquesta convocatòria del 2021 és de fins a 28.000 € i la dotació màxima de cada beca serà de fins a 14.000 €.

La convocatòria s’obre el dia de la seva publicació i es tanca el dia 30 d’abril de 2021.

Per a més informació, consulta el nostre web.

• Sigma Group al Patronat Politècnica

• Bellapart logo

Bellapart al Patronat Politècnica

Acord amb el Diari de Girona per mostrar i recopilar casos d’èxit de transferència de tecnologia i coneixement