Estades en Entorn Laboral (EEL) 2ona finestra anual

Publicat el 27/11/2018

Us informem que el proper 13 de desembre els estudiants de l’Escola ja tindran habilitada la opció d’apuntar-se a les estades en entorn laboral. Per tant, us recomanem que a partir de la setmana vinent, aneu penjant les vostres ofertes. D’aquesta manera, podreu optar a tot el talent des del 1er dia. Una oportunitat excel·lent per a realitzar projectes de valor afegit dins les vostres organitzacions.

Un recordem l’enllaç de les EEL.- http://eps.udg.edu/eel

En cas de dubtes al respecte, podeu enviar un correu a empresa@eps.udg.edu o contactar al Patronat.

• Maker Faire Girona 2020

• Cicle transferència de coneixement: Nous materials per a les empreses d’avui

• Jornades en línia de finançament per a projectes de l’Economia Social i Solidària. Dies 1, 2 i 3 de desembre del 2020

• Webinar gratuït – Optimització de recursos i Digitalització a Empreses del Sector Industrial