Estades en Entorn Laboral – 17 de juny últim dia.

Publicat el 29/04/2019

Benvolguts,

Ja podeu penjar les vostres ofertes per a realitzar Estades en Entorn Laboral. La tercera finestra, la d’estiu, ja és oberta. Aprofiteu a penjar les ofertes durant aquests primers dies per tal de poder optar a tot el talent disponible.  Recordeu que des de fa uns anys, la demanda és molt superior a la oferta d’estudiants disponibles. Teniu fins el 17 de juny!!

Les estades serveixen per a realitzar les pràctiques tradicionals, per incoporar talent de forma segura dins l’empresa o per afrontar projectes de millora amb el suport de grups de recerca de dins la Politècnica. Si teniu algun projecte tecnològic que creieu que es pugui afrontar amb la col·laboració d’un estudiant, des del Patronat podem mirar de trobar el grup de recerca que doni suport al projecte per assolir els objectius.

La web de les EEL és: http://eps.udg.edu/eel

• Maker Faire Girona 2020

• Cicle transferència de coneixement: Nous materials per a les empreses d’avui

• Jornades en línia de finançament per a projectes de l’Economia Social i Solidària. Dies 1, 2 i 3 de desembre del 2020