Estades en Entorn laboral. 1era finestra: Fins a finals d’octubre.

Publicat el 20/09/2019

Benvolguts,

Ja podeu penjar les vostres ofertes per a realitzar Estades en Entorn Laboral. La primera finestra ja és oberta. Aprofiteu a penjar les ofertes durant aquests primers dies per tal de poder optar a tot el talent disponible.  Recordeu que des de fa uns anys, la demanda és molt superior a la oferta d’estudiants disponibles. Teniu fins a finals d’octubre!!

Les estades serveixen per a realitzar les pràctiques tradicionals, per incorporar talent de forma segura dins l’empresa o per afrontar projectes de millora amb el suport de grups de recerca de dins la Politècnica. Si teniu algun projecte tecnològic que creieu que es pugui afrontar amb la col·laboració d’un estudiant, des del Patronat podem mirar de trobar el grup de recerca que doni suport al projecte per assolir els objectius.

La web de les EEL és: http://eps.udg.edu/eel

La càrnia garrotxina Noel augmenta un 16% les vendes

• La catalana TMCOMAS fa el salt al sud d'Europa i obre nova filial a França

La catalana TMCOMAS fa el salt al sud d’Europa i obre nova filial a França