ESMORZAR TECNOLÒGIC EN SUPPLY CHAIN I GESTIÓ MAGATZEMS. PROGRAMA SLIM4 DEMO

Publicat el 27/03/2019

Slimstock et convida a l’esmorzar profesional sobre Tàctiques per a l’excel·lència operacional en Supply Chain + Slim4 Demo que tindrà lloc el proper dijous 11 d’abril a l’Auditori Giroemprèn del Parc CientÃfic i Tecnològic de la Universitat de Girona, en horari de 09:30 a 13:00 hores.

Es tracta d’un esdeveniment gratuït dirigit en exclusiva a directors generals i Directius o Responsables de Logística, Operacions, Finances, Compres, Planificació i Aprovisionament.

La jornada compta amb la col·laboració de Sistemes ICON SL. membre del Patronat Politècnica de la Universitat de Girona.

Per a més informació de la jornada i dels ponents podeu consultar el següent link:

Email-DP-Girona-Patronat-UDG

• Techvelopers

• Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l’empresa

• Ja som més de 30 Centres Educatius Col·laboradors

• Resolució dels Premis Innovació Docent 2020

• El Patronat de la Politècnica de Girona celebra la 25ena Edició dels Premis Patronat