ESMORZAR TECNOLÒGIC EN SUPPLY CHAIN I GESTIÓ MAGATZEMS. PROGRAMA SLIM4 DEMO

Publicat el 27/03/2019

Slimstock et convida a l’esmorzar profesional sobre Tàctiques per a l’excel·lència operacional en Supply Chain + Slim4 Demo que tindrà lloc el proper dijous 11 d’abril a l’Auditori Giroemprèn del Parc CientÃfic i Tecnològic de la Universitat de Girona, en horari de 09:30 a 13:00 hores.

Es tracta d’un esdeveniment gratuït dirigit en exclusiva a directors generals i Directius o Responsables de Logística, Operacions, Finances, Compres, Planificació i Aprovisionament.

La jornada compta amb la col·laboració de Sistemes ICON SL. membre del Patronat Politècnica de la Universitat de Girona.

Per a més informació de la jornada i dels ponents podeu consultar el següent link:

Email-DP-Girona-Patronat-UDG

• Maker Faire Girona 2020

• Cicle transferència de coneixement: Nous materials per a les empreses d’avui

• Jornades en línia de finançament per a projectes de l’Economia Social i Solidària. Dies 1, 2 i 3 de desembre del 2020

• Webinar gratuït – Optimització de recursos i Digitalització a Empreses del Sector Industrial

• AJUTS INNOTEC OBERTS