EPS LAB DE VINS I DERIVATS REALITZAT

Publicat el 23/01/2018

EPS LAB segueix donant servei tant a les empreses del territori a través del Patronat com als mateixos graus de l’Escola que l’utilitzen en assignatures de pràctiques en àmbits agroalimentaris per formar a nous estudiants en diverses disciplines. La darrera setmana va tenir lloc una nova dinàmica al voltant dels productes enòlogics. Us deixem alguna fotografia no massa explícita ja que la dinàmica tenia una part de confidencialitat a respectar!

Si sou una empresa i voleu fer un test de producte amb alumnes o professors de l’Escola poseu-vos en contacte amb nosaltres. promotor.patronat@eps.udg.edu

20180109 191900

• Estades en Entorn laboral. 1era finestra: Fins a finals d’octubre.

• La implementació de l’economia circular en la indústria i els serveis

• Ajuts INNOTEC 2019

• Iniciació a la inversió en Startups