Entrega dels Premis Recerca 2021

Publicat el 22/06/2021

Ahir es va celebrar l’acte d’entrega dels premis de Recerca del Consell Social. En la categoria d’innovació industrial, atorgat per la directora de l’Escola, Mª Àngels Pelach i en representació del Patronat Politècnica, la guanyadora va ser l’Aida Benítez i Bagué de l’Institut Santiago Sobrequés i Vidal, amb el projecte “Rooby, el millor amic per la logística

Des del Patronat i la Politècnica et volem felicitar per la feina ben feta i desitjar-te molta sort en l’etapa universitària.

• Curs d’especialització en lideratge personal i gestió d’equips

• Intereco al Patronat Politècnica

• Louis Vuitton al Patronat Politècnica