Enquesta de la UdG en relació a la proposta d’aliança interuniversitària

Publicat el 10/03/2022

El Vicerector de Projectes Estratègics i Internacionalització de la UdG, Dr. Josep Calbó, ens ha informat d’aquesta enquesta en relació a la proposta d’aliança “European Cross-Border University” i ens ha demanat fer-ne difusió.

L’enquesta, que no és gaire llarga, té la intenció de recollir informació i opinió d’empreses i institucions relacionades amb les universitats que estan preparant una proposta per generar una aliança anomenada “Across – the European Cross-Border University”. Són 10 universitats d’Europa que tenen com a denominador comú el d’ubicar-se en territoris propers a fronteres interestatals. Per tant, les preguntes que es plantegen tenen a veure precisament amb el fet transfronterer, com és percebut, viscut, aprofitat, per empreses i institucions. L’objectiu de l’enquesta és ajudar a definir objectius de l’aliança d’acord amb les necessitats de l’entorn social i econòmic.

Podeu trobar més informació i omplir l’enquesta a través de l’enllaç: https://bildungsportal.sachsen.de/umfragen/limesurvey/index.php/342242?lang=en

Judith Viader és guardonada per CaixaBank amb el Premi Empresària

La càrnia garrotxina Noel augmenta un 16% les vendes

• La catalana TMCOMAS fa el salt al sud d'Europa i obre nova filial a França