El repte de l’envàs sostenible en el sector agroalimentari de Girona

Publicat el 26/05/2022

Els envasos sostenibles són un dels grans reptes de les empreses agroalimentàries. Com afectaran els canvis legislatius de la nova llei d’envasos? Quins són els punts clau per comprendre els canvis que s’han de fer per adaptar-se?

Us esperem el dijous 9 de juny de 9:30 a 12 h a la sessió presencial al Centre d’Innovació Gastronòmica Industrual CINGI- Foodlab, de Riudellots de la Selva. Tindreu l’oportunitat de conèixer les tendències del mercat, quines barreres es troben i com es poden convertir en oportunitats. Descobrireu algunes solucions d’empreses, bones pràctiques i les eines que teniu a l’abast.

Més informació i inscripcions aquí. Us esperem!

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica