El Patronat et convida al Advanced Factories

Publicat el 20/01/2022

Advanced Factories torna en la seva sisena edició per analitzar i debatre com l’automatització, la digitalització i la intel·ligència artificial es converteixen en elements clau per afrontar els reptes actuals de la indústria, que ha d’apostar més per la producció de km 0.

L’esdeveniment líder en automatització i robòtica industrial del sud d’Europa ha obert acreditacions per la seva nova edició, que tindrà lloc del 29 al 31 de març al CCIB de Barcelona i que reunirà més de 17.000 professionals industrials que busquen últimes solucions i tecnologies per incrementar la seva productivitat. Enguany, el Patronat Politècnica us ofereix la possibilitat d’obtenir l’entrada de manera gratuïta amb el codi següent.

Més de 350 firmes expositores presentaran les seves últimes solucions en sistemes d’automatització industrial, robòtica, fabricació additiva, software, sistemes d’integració de la producció, intel·ligència artificial, analítica de dades, IIoT, 5G o ciberseguretat.

La nova edició de l’Industry 4.0 Congress reunirà 280 experts que compartiran estratègies i casos d’èxit per afrontar els reptes actuals del sector industrial: relocalització, l’ús de la intel·ligència artificial i l’automatització, la ciberseguretat i la sostenibilitat.

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica