El Patronat et convida al Advanced Factories 2023

Publicat el 09/03/2023

Advanced Factories torna en la seva setena edició per analitzar i debatre com l’automatització, la digitalització i la intel·ligència artificial es converteixen en elements clau per afrontar els reptes actuals de la indústria, que ha d’apostar més per la producció de km 0.

L’esdeveniment líder en automatització i robòtica industrial del sud d’Europa ha obert acreditacions per la seva nova edició, que tindrà lloc del 18 al 20 d’abrila Barcelona i que reunirà més de 17.000 professionals industrials que busquen últimes solucions i tecnologies per incrementar la seva productivitat. Enguany, el Patronat Politècnica us ofereix la possibilitat d’obtenir l’entrada de manera gratuïta amb el codi següent.

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

Plana Hurtós Enginyers al Patronat Politècnica

El Tarlà tornarà a girar a cop de volant al carrer Argenteria

dset Solutions al Patronat Politècnica