El Patronat de la Politècnica de Girona consolida els Premis Talent amb la col·laboració de la Fundació “la Caixa” i CaixaBank

Publicat el 02/10/2020

• L’objectiu és atraure talent a la Politècnica i reconèixer els estudiants preuniversitaris amb millor currículum.

• S’ofereixen 12 premis, un per cada grau vigent a la Politècnica, consistents en l’aportació econòmica equivalent al primer any de matrícula.

La Fundació “la Caixa” ha mostrat el seu suport, a través de CaixaBank, al Patronat de la Politècnica de Girona per consolidar els Premis Talent, que reconeixen i premien els futurs estudiants de la Politècnica amb el pagament dels costos del primer any de matrícula.

A aquest efecte, el Patronat de la Politècnica de Girona ha rebut una col·laboració de la Fundació “la Caixa” de 25.000 euros, canalitzada a través de l’Acció Social de CaixaBank.

Un dels objectius dels Premis Talent Fundació “la Caixa”-Patronat Politècnica és el d’atraure talent a l’Escola Politècnica Superior de Girona. Així, aquests guardons reconeixen i premien els futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic en el seu accés a la Universitat.

L’objectiu d’ambdues entitats és que el talent es quedi a la UdG, i per tant, estigui a l’abast de les empreses del territori. Els Premis Talent consten de 12 guardons, un per a cada grau vigent a la Politècnica, i la col·laboració amb la Fundació “la Caixa” i CaixaBank permetrà també dur a terme la promoció prevista en instituts de la zona durant el saló de l’ensenyament.

El president del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, Jaume Juher; i el director territorial de Catalunya de CaixaBank, Jaume Masana, han renovat avui a l’Escola Politècnica UdG l’acord, per la realització dels Premis Talent 2020, consolidant així el projecte conjunt que arriba ja a la quarta edició. Enguany, en el proper curs, la primera fornada dels Premis talent ja s’incorporarà al món laboral o acadèmic.

Els premiats i premiades d’enguany són:

Jordi Royan Ontiveros de l’Institut Sant Feliu de Guíxols
Doble titulació Enginyeria en Tecnologies Industrials i Administració i Direcció d’Empreses

Albert Carrasco Llensa de l’Institut Ramon Muntaner
Doble titulació  Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i Enginyeria Elèctrica

Ferran Conchillo Castillo de l’Institut Sant Elm
Grau en Enginyeria Biomèdica

Marc Burgell Barceló de Maristes Girona
Grau en Enginyeria Mecànica

Jordi Carós Rovira de l’Institut Montsoriu
Grau en Enginyeria Química

Judit Casals Garrigó de l’Institut Miquel Bosch i Jover