Publicat el 30/03/2023

Per iniciativa de la Fundació Caixa d’Enginyers i amb el suport dels Col·legis professionals CETIG i EIC, el Patronat Politècnica i la Politècnica de la UdG, hem organitzat una presentació oficial del primer “Observatorio de la Ingenieria de España” pel  proper 26 d’abril a les 17h a la Sala d’actes de la Politècnica (Edifici P-1 Campus Montilivi – Girona) , és per aquest motiu que us invitem a la jornada “El futur de l’enginyeria a les comarques gironines: un element clau per la competitivitat territorial”.

Atesa la importància que té aquest estudi per a tenir una visió global del futur dels Enginyers i de l’Enginyeria us motivem a assistir-hi. Us podeu inscriure a la jornada a través de l’enllaç.

El programa previst és el següent:

Benvinguda institucional:

·        Dr. Quim Salvi, Rector de la Universitat de Girona

·        Sr. Eduard Barcons, Director Banca Institucional de la Caixa d’Enginyers

·        Dra. M. Àngels Pèlach, Directora de l’Escola Politècnica Superior UdG

Presentació del primer estudi del “Observatorio de la Ingeniería” de España a càrrec del Sr. Iñaki Irisarri, de la Fundació Caixa d’Enginyers

Taula rodona: “L’atracció i la retenció de talent” a càrrec de:

·        Sr. Joaquim Reda, President  del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya – Girona

·        Sr. Jordi Fabrellas, Degà  Col·legi Enginyers Graduats i EnginyersTècnics Industrials de Girona

·        Empresaris del sector i de les comarques gironines

Moderat per la Dra. M. Àngels Pèlach, Directora de l’Escola Politècnica Superior de la UdG

(Retransmissió per TVGi)