EEL, OBERTES FINS A FINALS D’OCTUBRE

Publicat el 02/10/2020

Us recordem que teniu la possibilitat de penjar ofertes per Estades en Entorn Laboral fins a finals de mes. La propera finestra s’obrirà l’1 de desembre, coincidint amb la celebració del Fòrum Indusrial el 2 de desembre.

Us recordem les principals característiques d’aquest model de pràctiques són les següents:

• El marc legal és un conveni de cooperació educativa (RD 592/2014 de 11 de juliol).
  • No hi ha cap mena de vinculació laboral amb l’estudiant.
  • L’estudiant està cobert per l’assegurança escolar.
  • En el cas de pràctiques no retribuïdes no hi ha despeses de Seguretat Social (RD 1493/2011).
  • Les pràctiques retribuïdes han de cotitzar a la Seguretat Social (RD 1493/2011).
  • L’empresa pot definir, d’acord amb la universitat, el pla de treball i el perfil de cada plaça.
  • Permet conèixer, en profunditat i condicions reals de treball, candidats a incorporar a l’empresa.

Els principals avantatges que incorpora aquest nou model al model tradicional de pràctiques són:

• Pràctiques curriculars: major seguiment i control acadèmic des de la Universitat.
  • Supervisió d’un professor tutor que tindrà un mínim de 3 contactes amb l’empresa: presentació de l’estudiant, seguiment i finalització.
  • Reconeixement i avantatges (accés a serveis i recursos de la UdG) per al tutor de l’estudiant a l’empresa.
  • Control d’assoliment d’objectius: el professor tutor recull un informe de l’empresa, l’estudiant elabora una memòria de pràctiques, s’omplen enquestes, etc.
  • Oferta més atractiva en crèdits per als estudiants.
  • Integració en el calendari acadèmic.
  • No s’aplica cap taxa de gestió administrativa per a la tramitació del conveni.
  • La quota a la Seguretat Social està bonificada al 100 % en cas de pràctiques curriculars.

La gestió de les ofertes d’estades i de les candidatures es centralitza a la plataforma web de les Estades en l’Entorn Laboral:  http://eps.udg.edu/eel.

El Patronat de la Politècnica celebra 50 anys amb un plenari dinàmic i amb una visió optimista de futur

• 2a edició Premi Transició Energètica de Girona

2a edició | Premi Transició Energètica de Girona

Comexi i la UdG creen un sistema amb IA per optimitzar la impressió flexogràfica