Curs de capacitació 5G per a empreses

Publicat el 27/10/2022

Arriba la 3a edició del curs de capacitació 5G per a empreses TIC que vulguin formar part de la cadena de valor de la 5G a Catalunya. El proper dijous 24 de novembre de 9:00h a 16:30hPalau Macaya (Pg. de Sant Joan, 108, 08037 Barcelona) tindrà lloc la formació per a empreses TIC.

A través dels diferents blocs formatius, la formació dotarà als assistents de coneixements de base sobre aquesta nova tecnologia, tant pel que fa a un aspecte tecnològic com en el relacionat amb els nous models de negoci i les verticals d’ús que apareixeran gràcies a la seva implantació. La formació es farà de manera presencial, està organitzada pel Departament de la Vicepresidència, Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya i la Fundació i2CAT.

La formació serà impartida per persones involucrades en el desenvolupament de la nova xarxa de cinquena generació al nostre país, aportant-hi formació i informació de primera mà totalment actualitzada a la realitat actual del desplegament i l’estratègia d’implantació de la 5G a Catalunya. Per tant, és una formació de primer nivell que contribuirà i facilitarà la presa de decisions futura de les empreses tecnològiques que vulguin esdevenir part de l’ecosistema 5G.

La capacitació, que té un preu de 80 euros, és una iniciativa de la Generalitat de Catalunya i la Fundació i2CAT, amb el suport de 5GBarcelona i DIH4CAT.

Inscriu-te!

DADES DEL CURS:

Data: Dijous, 24 de novembre 2022
Lloc: Palau Macaya (Pg. de Sant Joan, 108, Barcelona)
Horari: 09:00 h – 16:30 h
Preu: 80 euros

BLOC FORMATIU 1: Aproximació tecnològica a la 5G
09:00 h – 11:00 h

• Benvinguda

A càrrec del Sr. Daniel Marco, director general d’Innovació i Economia Digital de la Generalitat de Catalunya

• Motivacions i necessitats de 5G. Escenaris d’ús i prestacions. Arquitectura general i tecnologies de base d’un sistema 5G
  • Descripció de les capacitats més rellevants. Estandardització. Bandes de freqüència per 5G. Situació actual (desplegaments comercials i terminals)