COMPOXI, AL PATRONAT POLITÈCNICA UDG

Publicat el 05/02/2021

Des del Patronat, donem la benvinguda a l’empresa Compoxi, situada al Parc Científic i amb una forta relació amb l’EPS des dels seus orígens. Compoxi es dedica a trobar la millor solució per a cada cas dins els materials composites. El seu know-how en materials i processos adquirits a través de més de 10 anys d’experiència en els mercats de l’espai i l’aeronàutica els converteixen en partners qualificats per resoldre qualsevol necessitat en composites. Abarquen des de l’etapa de disseny fins la fabricació, assegurant uns paràmetres de qualitat excel·lents, degut a la seva experiència en diferents sectors com l’aeronàutic, l’automoció o l’industrial.

Per a més informació, visitar el seu web.

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial

• Sigma Group al Patronat Politècnica