Cicle transferència de coneixement: Nous materials per a les empreses d’avui

Publicat el 16/11/2020

Seguint amb el Cicle de diàlegs que avui hem encetat, trobareu la invitació per al proper, que tindrà lloc el dimecres 18 de novembre, a les 17h.

En aquesta ocasió es tracta d’una conversa entre Pedro Gómez, catedràtic de recerca de l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN 2) i Josep Rubau, emprenedor i CEO de Shark Red.

Podeu confirmar assistència responent aquest correu electrònic: direccio@cambragirona.org

• LLIBRE 25 ANYS PREMIS PATRONAT

• COSGRA, AL PATRONAT POLITÈCNICA UDG

• DOCTORATS INDUSTRIALS 2021

• ESTUDIANTS, BECA PER ESTUDIS DE POSTGRAU A L’ESTRANGER.- BJMGP OBERTES

• AJUTS AL PROFESSORAT, APAU 2021 OBERTES.