CICLE DE TAST SOLIDARI VI I OLI D.O A L’EPS LAB

Publicat el 27/04/2018

La Unitat de Compromís Social, juntament amb la Càtedra del Vi i de l’Oli de l’Empordà, hem organitzat un Cicle de Tast solidari de Vi i Oli que començarà el proper dia 3 de maig de 14:00h a 15:30h, a la sala de tasts de l’EPS.

Els diners recaptats es destinaran al programa d’acollida de persones refugiades que actualment resideixen al Líban. L’objectiu és que puguin prosseguir els seus estudis universitaris a la UdG. Aquest programa el portem a terme amb totes les universitats catalanes i la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya.

Si ens hi vols acompanyar, escriu-nos un correu a compromis.social@udg.edu abans del dimecres dia 2 de maig. Només hi ha 20 places disponibles (15 reservades per a persones que facin el tast complet de 4 sessions i 5 per a dies alternats) i s’atorgaran per estricte ordre d’inscripció i pagament.

tastsolidari

• Curs d’especialització en lideratge personal i gestió d’equips

• Intereco al Patronat Politècnica

• Louis Vuitton al Patronat Politècnica