Cercle Euram Garrotxa entra a formar part del Patronat

Publicat el 07/06/2019

El cercle Euram Garrotxa s’incorpora al Patronat com a nou col·laborador. Amb la voluntat d’aprofitar sinergies i realitzar accions d’acostament entre el territori garrotxí i la Universitat, i en particular amb la Politècnica.

Molt contents d’aquest gran acord de col·laboració que de ben segur portarà benefici a ambdues entitat a mig termini. El cercle Euram garrotxa és mostra molt dinàmic en els darrers temps, amb una representació molt important d’empreses industrials i de serveis de la zona.

• Premis Innovació Docent STEM 2020

• Ajuts a la Promoció de l’Activitat Universitària 2020 (APAU 2020)

• Beques Josep Maria Ginés i Pous 2020 (BJMGP 2020)

• DOCTORAT INDUSTRIAL 2020