Beques Josep Maria Ginés i Pous 2023

Publicat el 13/03/2023

S’obre la dotzena edició de les Beques Josep Maria Ginés i Pous per a l’ampliació d’estudis universitaris (BJMGP 2023) que, amb caràcter anual, tenen com a objectiu el foment de l’especialització tècnica dels titulats en algun dels estudis impartits a l’Escola Politècnica Superior (Politècnica) de la Universitat de Girona (UdG).

Les beques Josep Maria Ginés i Pous s’adrecen a persones titulades a la Politècnica i s’atorgaran per a realització d’una ampliació d’estudis universitaris relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura, en qualsevol dels seus àmbits de desenvolupament.

Es convoquen un màxim de 2 beques per cursar estudis de postgrau, durant el curs 2023-2024 o el curs 2024-2025, en qualsevol universitat estrangera.

La convocatòria comprèn qualsevol àrea de coneixement relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura. Independentment de l’àrea de coneixement, es prioritzaran les propostes d’ampliació d’estudis per la seva orientació professionalitzadora.

La dotació global corresponent a la convocatòria del 2023 és de fins a 28.000 € i la dotació màxima de cada beca serà de fins a 14.000 €. La convocatòria es tancarà el dia 30 d’abril de 2023.

Bases Beques Josep Maria Ginés i Pous (BJMGP) 2023

Formulari de candidatura BJMGP 2023

Oberta la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials

• La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i Girona Hub mostren en una jornada el talent i el coneixement gironí com a base de la seva competitivitat territorial