Beques Josep Maria Ginés i Pous 2020 (BJMGP 2020)

Publicat el 30/03/2020

S’ha obert la convocatòria de les Beques Josep Maria Ginés i Pous 2020 (BJMGP 2020).

Les beques Josep Maria Ginés i Pous s’adrecen a persones titulades a la Politècnica i s’atorgaran per a realització d’una ampliació d’estudis universitaris relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura, en qualsevol dels seus àmbits de desenvolupament.

Es convoca 1 beca per cursar estudis de postgrau, durant el curs 2020-2021 o el curs 2021-2022 en qualsevol universitat estrangera.

La convocatòria comprèn qualsevol àrea de coneixement relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura. Independentment de l’àrea de coneixement, es prioritzaran les propostes d’ampliació d’estudis per la seva orientació professionalitzadora.

La dotació global corresponent a aquesta convocatòria del 2020 és de fins a 14.000 € (és a dir, la beca serà de fins a 14.000 €).

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 15 de maig de 2020.

• Oberta la convocatòria pels ajuts IDI a plans d’innovació i sostenibilitat en l’àmbit de la indústria manufacturera

• Plenari anual del Patronat Politècnica

• Accenture al Patronat Politècnica

• LC Paper al Patronat Politècnica