Beques Josep Maria Ginés i Pous 2019 (BJMGP 2019)

Publicat el 21/03/2019

S’ha obert la convocatòria de les Beques Josep Maria Ginés i Pous 2019 (BJMGP 2019).

Les beques Josep Maria Ginés i Pous s’adrecen a persones titulades a la Politècnica i s’atorgaran per a realització d’una ampliació d’estudis universitaris relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura, en qualsevol dels seus àmbits de desenvolupament.

Es convoquen 2 beques per cursar estudis de postgrau, durant el curs 2019-2020 o el curs 2020-2021, en qualsevol universitat estrangera.

La convocatòria comprèn qualsevol àrea de coneixement relacionada amb l’enginyeria o l’arquitectura. Independentment de l’àrea de coneixement, es prioritzaran les propostes d’ampliació d’estudis per la seva orientació professionalitzadora.

La dotació global corresponent a aquesta convocatòria del 2019 és de fins a 28.000 € i la dotació màxima de cada beca serà de fins a 14.000 €.

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 30 d’abril de 2019.

• PROGRAMA GRUPS OPERATIUS: INNOVACIÓ SECTOR AGROALIMENTARI I AFINS.

• RENOBAT AL PATRONAT POLITÈCNICA

• MILLORA LA COMPETITIVITAT DE LA TEVA EMPRESA AMB ELS GRUPS TECNIO UDG I ACCIÓ

• La convocatòria dels Premis d’innovació docent 2021 ja està oberta.

• KINGSPAN, AL PATRONAT POLITÈCNICA UDG