BARÒMETRE PATRONAT POLITÈCNICA- FUNDACIÓ UDG: Innovació i Formació

Publicat el 16/03/2021

El Patronat ofereix la possibilitat a les empreses i institucions del Patronat de compartir les seves necessitats de formació a curt i llarg termini. Per tal de fer-les arribar tant a la Fundació UdG com a la pròpia Escola Politècncia Superior i es tinguin molt presents per l’adequació de la oferta formativa actual i sobretot per la futura.

Disposem de 32 respostes a dia d’avui, però volem donar l’oportunitat de participar al màxim d’empreses possibles, per això, allarguem el termini per a poder emplenar el qüestionari fins el proper divendres 19 de març . Una acció que no us robarà més de 2 minuts.

Participa-hi: Baròmetre!

• RENOBAT AL PATRONAT POLITÈCNICA

• MILLORA LA COMPETITIVITAT DE LA TEVA EMPRESA AMB ELS GRUPS TECNIO UDG I ACCIÓ

• La convocatòria dels Premis d’innovació docent 2021 ja està oberta.

• KINGSPAN, AL PATRONAT POLITÈCNICA UDG

• La UdG atorga un dels premis CRACS a Mariona Brusi, de l’Institut Montilivi