AJUTS PROMOCIÓ UNIVERSITÀRIA 2018

Publicat el

El Patronat Politècnica disposa cada any en el seu pressupost d’una partida destinada a Ajuts orientats a la Promoció de l’Activitat Universitària (APAU).  La finalitat és atorgar ajuts per a activitats de projecció impulsades des de l’EPS que es desenvolupin durant l’any, que no siguin de caràcter intern i que, per tant, comportin una col•laboració amb la societat o una incidència especial sobre aquesta, preferentment en l’àmbit de les comarques gironines.

APAU 2018

• Oberta la convocatòria pels ajuts IDI a plans d’innovació i sostenibilitat en l’àmbit de la indústria manufacturera

• Plenari anual del Patronat Politècnica

• Accenture al Patronat Politècnica