AJUTS PROMOCIÓ UNIVERSITÀRIA 2018

Publicat el

El Patronat Politècnica disposa cada any en el seu pressupost d’una partida destinada a Ajuts orientats a la Promoció de l’Activitat Universitària (APAU).  La finalitat és atorgar ajuts per a activitats de projecció impulsades des de l’EPS que es desenvolupin durant l’any, que no siguin de caràcter intern i que, per tant, comportin una col•laboració amb la societat o una incidència especial sobre aquesta, preferentment en l’àmbit de les comarques gironines.

APAU 2018

• PROGRAMA GRUPS OPERATIUS: INNOVACIÓ SECTOR AGROALIMENTARI I AFINS.

• RENOBAT AL PATRONAT POLITÈCNICA

• MILLORA LA COMPETITIVITAT DE LA TEVA EMPRESA AMB ELS GRUPS TECNIO UDG I ACCIÓ

• La convocatòria dels Premis d’innovació docent 2021 ja està oberta.

• KINGSPAN, AL PATRONAT POLITÈCNICA UDG