AJUTS PROMOCIÓ UNIVERSITÀRIA 2018

Publicat el

El Patronat Politècnica disposa cada any en el seu pressupost d’una partida destinada a Ajuts orientats a la Promoció de l’Activitat Universitària (APAU).  La finalitat és atorgar ajuts per a activitats de projecció impulsades des de l’EPS que es desenvolupin durant l’any, que no siguin de caràcter intern i que, per tant, comportin una col•laboració amb la societat o una incidència especial sobre aquesta, preferentment en l’àmbit de les comarques gironines.

APAU 2018

• Subvencions per impulsar la innovació a la teva empresa

• L’eficiència en la gestió de l’Edificació: IPD + BIM + LEAN

• Seguretat en les dades i el rol dels Sistemes integrats en la Transformació Digital

• PGI Engineering al Patronat Politècnica

• Estades en Entorn laboral. 1era finestra: Fins a finals d’octubre.