Ajuts a la Promoció de l’Activitat Universitària 2023

Publicat el 13/03/2023

Els Ajuts a la Promoció de l’Activitat Universitària (APAU) tenen com a finalitat el foment de les activitats de projecció impulsades des de l’Escola Politècnica Superior que no siguin de caràcter intern i que, per tant, comportin una col·laboració amb la societat o una incidència especial sobre aquesta, preferentment en l’àmbit de les comarques gironines.

L’import total d’aquesta convocatòria d’ajuts és de 12.000 euros amb càrrec a la partida “B.3.2 – Promoció de l’activitat universitària – Ajuts Convocatòria Competitiva” del pressupost 2023 del Patronat Politècnica. La quantia de cada ajut la determinarà el Consell Executiu del Patronat.

Orientativament, els ajuts concedits arribaran fins a un màxim de 3.000 euros (IVA inclòs) i no excediran del 50% del cost total de l’activitat. Específicament, es valorarà el grau d’orientació de les activitats als aspectes següents ordenats de major a menor preferència: emprenedoria, foment de la transferència tecnològica, impacte social i cultura tecnològica.

Es podran presentar sol·licituds fins el 30 d’abril de 2023.

Trobareu les bases i la sol·licitud de la convocatòria aquí.

Convocatòria cupons Patronat

Cdmon al Patronat Politècnica