Ajuts a la Promoció de l’Activitat Universitària 2019 (APAU 2019)

Publicat el 21/03/2019

S’ha obert la convocatòria dels Ajuts a la Promoció de l’Activitat Universitària 2019 (APAU 2019).

Són ajuts orientats al foment de les activitats de projecció impulsades des de l’Escola que no siguin de caràcter intern i que, per tant, comportin una col·laboració amb la societat o una incidència especial sobre aquesta, preferentment en l’àmbit de les comarques gironines.

L’import total d’aquesta convocatòria d’ajuts és de 20.000 euros. Orientativament, els ajuts concedits arribaran fins a un màxim de 2.500 euros i no excediran del 50% del cost total de l’activitat.

Específicament, es valorarà el grau d’orientació de les activitats als aspectes següents ordenats de major a menor preferència: emprenedoria, foment de la transferència tecnològica, impacte social i cultura tecnològica.

Termini de presentació de sol·licituds: fins 30 d’abril de 2019.

• Subvencions per impulsar la innovació a la teva empresa

• L’eficiència en la gestió de l’Edificació: IPD + BIM + LEAN

• Seguretat en les dades i el rol dels Sistemes integrats en la Transformació Digital

• PGI Engineering al Patronat Politècnica

• Estades en Entorn laboral. 1era finestra: Fins a finals d’octubre.