• Agenda

Roda de premsa programa de TV DONA’m Ciència

6 May 2024 | 11:00 hores | Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona - Edifici P1

Roda de premsa per explicar el programa de TV DONA’m Ciència.

L’ordre d’intervencions:

• Sílvia Planella – ENGINY-era: descripció del programa, objectius i l’impacte a la societat, especialment en els infants. Descripció dels suports rebuts i de les empreses i centres educatius que han col·laborat.
  • Àlex Martí – TV Gi: abast televisiu i calendari d’emissions.
  • Jordi Mas – FCRI: explicar què són els ajuts Joan Oró i que el programa és un dels guanyadors de l’edició 24.
  • Gerard Lechuga – Patronat EPS UdG: col·laboració del Patronat en el programa i explicar la seva experiència com a empresa col·laboradora.
  • Maria Àngels Pèlach – directora EPS UdG: explicar la seva experiència com a dona convidada i per què ha participat en el programa.
  • Infants – IES Montilivi: explicar la seva experiència com a centre educatiu col·laborador i quines feines han fet.

• INAUGURACIÓ DE CURS I PREMIS TALENT 18/19

10 October 2018 - 10 October 2018 | 18:00 | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I

• VI TRIBUNA PATRONAT JOVE

24 October 2018 - 24 October 2018 | 09:00 | ESPAI CAIXA, PL. POETA MARQUINA