• Agenda

Conferència: El paper de la microbiologia predictiva en la determinació de la vida útil del aliments

6 May 2024 | 16:00 hores | Aula III-04 Escola Politècnica Superior (edifici P.3)

Hora: 16h00

Conferència: El paper de la microbiologia predictiva en la determinació de la vida útil dels aliments, a càrrec de la Dra. Sara Bover, cap del programa de Funcionalitat i seguretat alimentària i del programa Qualitat i tecnologia alimentàries. IRTA.

La conferència: Conferència dins el cicle en Seguretat Alimentària en el marc del Màster en Biotecnologia Alimentària de la UdG de la UdG.

La conferenciant és experta en funcionalitat i seguretat Alimentària i anàlisi i predicció de riscos microbiològics dels aliments. Amb aquesta conferència es posa de manifest l’impacte de la recerca aplicada a la societat. Conferència adreçada a estudiants, centres de recerca i empreses i a la societat en general.

La conferenciant: Llicenciada i Doctora en Farmàcia per la UB. Actualment Membre de l’Equip de Coordinació Científica i Cap del programa Funcionalitat i seguretat alimentària i del programa Qualitat i tecnologia alimentària de l’IRTA (Monells, Girona). La seva activitat de recerca s’enfoca en la millora de la seguretat i qualitat microbiològica dels aliments a través de tecnologies de processament i conservació; en particular en l’estudi i modelització del comportament bacterià (microbiologia predictiva), per la seva aplicació en l’avaluació i gestió de riscos microbiològics, liderant i participant projectes d’investigació nacionals i internacionals. Regularment, contribueix com a organitzadora o ponent en jornades de transferència, seminaris i docència universitària de grau i postgrau. Coautora de més de 100 publicacions científiques, a més d’articles tècnics i capítols de llibre. És secretària de la Junta Executiva de l’International Committee of Food Microbiology and Hygiene (ICFMH). És membre del Comitè Científic Assessor de Seguretat Alimentària de l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària (ACSA) i de la comissió tècnica sobre perills biològics (Panell BIOHAZ) de l’Autoritat Europea en Seguretat Alimentària (EFSA).

Conferències obertes i gratuïtes per a tothom!, dins el marc del CICLE DE CONFERÈNCIES EPS/PATRONAT 2023-2024.

Patrocinadors: EPS-UdG; Patronat Politècnica; Màster en Biotecnologia Alimentària.

• INAUGURACIÓ DE CURS I PREMIS TALENT 18/19

10 October 2018 - 10 October 2018 | 18:00 | Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona Edifici P-I

• VI TRIBUNA PATRONAT JOVE

24 October 2018 - 24 October 2018 | 09:00 | ESPAI CAIXA, PL. POETA MARQUINA